.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برای دور زدن تحریم‌ها «اختیارات ویژه» می‌خواهم
برای دور زدن تحریم‌ها «اختیارات ویژه» می‌خواهم

رستم قاسمي ظهر امروز در نخستين سفر خود در كسوت وزير نفت به عسلويه در نشست هم‌انديشي با مديران عامل شركت‌هاي مستقر در منطقه ويژه پارس جنوبي اظهار داشت: امروز صنعت نفت در مسير رشد و توسعه روزافزون قرار دارد و از تمام توان و ظرفيت موجود براي نيل به اهداف عالي نظام استفاده مي‌كنيم.

وي افزود: وزارت نفت را بايد به اوج واقعي خودش برسانيم و بدون ترديد تحقق اين رسالت بزرگ تنها به مسائل مالي خلاصه نمي‌شود و در اين مسير، شأن و منزلت منابع انساني نيز شرطي بسيار مهم است.

وزير نفت يادآور شد: اختيارات خوبي در مجموعه وزارت نفت وجود دارد و با تلاش دسته‌جمعي از تمام اين اختيارات براي پيشبرد كارها استفاده خواهيم كرد و به مديران توصيه مي‌كنم براي شتاب‌دهي به فعاليت‌هاي خود بدون واهمه تصميم‌گيري‌هاي لازم و اساسي را داشته باشند.

قاسمي تصريح كرد: بايد اختيارات ويژه‌اي براي دور زدن تحريم‌ها داشته باشيم كه دراين زمينه پيشنهادهايي ارائه شده است كه اميدواريم به زودي براي انجام اهداف مهمي كه در اين زمينه پيش‌بيني كرده‌ايم اجرايي شوند.

وي اضافه كرد: خوشبختانه روحيه تعهد، كارآمدي و دلسوزي بين تمام مديران و بدنه كارشناسي صنعت نفت وجود دارد و بايد با يك اتحاد و همدلي در مجموعه وزارت نفت كارها را به نحو شايسته عملياتي كرده و اهداف را محقق كنيم.

وزير نفت اذعان داشت: اتحاد و همدلي در اين مسير شرط مهم و اساسي است و ايجاد يك وفاق ملي مي‌تواند ما را به اهداف خود نزديك سازد.

قاسمي با تاكيد بر اينكه به حفظ اعتمادسازي بدون در نظر گرفتن حاشيه‌ها و فضاهاي غيرساختاري در صنعت نفت اعتقاد دارم گفت: از همه مديران تقاضا مي‌كنم كه با حفظ همدلي نهايت تلاش را براي توسعه صنعت نفت داشته باشند.
وزير نفت خواستار اجراي اولويت‌هاي اصلي صنعت نفت بدون اعمال تنگ‌نظري در انجام فعاليت‌ها شد و تصريح كرد: به هيچ گروه خاصي در كشور بدهكار نيستم؛ از اين رو با اقتدار و حمايتي كه مسئولان ارشد نظام از صنعت نفت دارند با تمام توان و به كارگيري تمام پرسنل وزارت نفت و اختيارات و امكانات موجود در راستاي اعتلاي اين صنعت عظيم تلاش خواهم كرد.

قاسمي افزود: اين حق مردم ماست كه با اين همه منابع سرشار الهي در آرامش و آسايش و با معيشت بسيار خوب زندگي كنند؛ ما در صنعت نفت بايد با توليد و توسعه، درآمد به اقتصاد كشور تزريق كنيم تا زيرساخت‌هايي كه منجر به پيشرفت كشور و بهبود معيشت مردم مي‌شود ارتقاء يابد.

وي با تاكيد بر رعايت امور HSE در منطقه پارس جنوبي بيان داشت: بايد به گونه‌اي رفتار كنيم تا دو عرصه كار و زندگي براي كاركنان به نحو شايسته فراهم شود، ضمن اينكه شأن و منزلت اجتماعي كاركنان نيز بايد در نظر گرفته شود.

وزير نفت خاطرنشان كرد: سلامت كاري از مهم‌ترين رسالت‌هاي كاري در وزارت نفت است كه بايد در يك محيط بدون دغدغه و با صداقت رفتار سازماني خود را منطبق با اهداف ترسيم شده انجام دهيم.

قاسمي افزود: توجه به كيفيت كار در انجام پروژه‌ها اولويت دوم مجموعه وزارت نفت بايد باشد، ضمن اينكه سرعت در كار و شتاب در اجراي پروژه‌ها نيز اولويت سوم تعيين شده در وزارت نفت است.

وي يادآور شد: امروز در كشور تاخير در پروژه‌ها يك معضل اساسي است از اين رو با به كارگيري تمام منابع انساني متعهد، دلسوز و كارآمدي كه در اختيار داريم بايد سرعت انجام پروژه‌ها را به حداكثر برسانيم.

وزير نفت اذعان داشت: هر كس دلش براي نظام بسوزد سرباز خط مقدم جبهه اقتصادي كشور است و بايد پروژه‌هاي موجود در حوزه ميدان‌هاي مشترك را با شتاب بيشتر انجام دهيم تا به زمانبندي تعيين شده برسيم و برداشت خود را از اين ميدان‌ها افزايش دهيم./234


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.421 seconds.